organische bezoekers
online omzet
Benieuwd naar de successen die we behaald hebben met onze klanten? Laat je inspireren.
Wil je graag meer bezoekers naar jouw website trekken via LinkedIn?
Kijk dan niet verder! Traffic Today is dé specialist in social media, die jouw website éxtra zichtbaar maakt op LinkedIn.
Onze social marketing specialisten zijn in staat om snel te schakelen en zorgen ervoor dat je altijd zichtbaar bent voor jouw socia
Je B2B doelgroep bereiken? Adverteren op LinkedIn biedt uitkomst. Dit is hét zakelijke, sociale netwerk. Met ruim 6 miljoen Nederlandse accounts is het platform zeer geschikt om jouw (zakelijke) boodschap te verspreiden. LinkedIn is erg populair in ons land. Zo is Nederland het land met één van de grootste penetratiegraden ter wereld en staan we ook al jaren in de top 3 “Most engaged LinkedIn countries”.
Het grote en effectieve bereik in Nederland heeft ervoor gezorgd dat LinkedIn Adverteren steeds populairder wordt. Met LinkedIn Adverteren zorg je ervoor dat jouw bedrijf of een bepaalde boodschap onder de aandacht wordt gebracht bij potentiële klanten, bestaande klanten en zelfs bij (toekomstig) personeel.
Mooi, dat betekent dat je de content zo interessant vond dat je door blijft lezen!
Maar als we heel eerlijk zijn, dan staat de volgende content er eigenlijk alleen om goed gevonden te kunnen worden 😉
Wil je direct weten wat de mogelijkheden van LinkedIn zijn voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op en we vertellen je alles wat je wilt weten!
LinkedIn Adverteren begint met het opzetten en inrichten van een goede bedrijvenpagina. Een goede LinkedIn bedrijvenpagina is voorzien van alle belangrijke informatie en bedrijfsuitingen. Denk aan een goede bedrijfsomschrijving, vestigingsinformatie, contactgegevens, beeldmateriaal en dergelijke. Na het inrichten van de bedrijvenpagina kan Traffic Today jouw campagnes en advertenties opstellen. Belangrijk hierbij is dat we naar een bepaald doel toewerken. Een doelstelling kan zijn:
Het opzetten van een campagne bestaat uit vijf stappen:
LinkedIn kent vijf vormen van betaalde advertenties:
Om campagnes nog effectiever in te zetten lanceerde LinkedIn ‘matched audiences’. Dit is LinkedIn’s eigen vorm van remarketing. Het is een efficiënte manier om meer leads te genereren en om te zorgen voor meer conversie. Dankzij remarketing is het mogelijk om gebruikers die al in aanmerking met je product of dienst opnieuw te bereiken. Door remarketing kun je ze begeleiden door de customer journey. Matched audiences kan ingezet worden als je doelgroep uit meer dan 300 leden bestaat. Bij reguliere LinkedIn is het minimum 1000. Het is mooie mogelijkheid wanneer jouw doelgroep aanwezig is op LinkedIn. Het maakt het gemakkelijker om ze in een later stadium te bereiken. Meer weten? Onze online marketeers vertellen je er graag alles over.
Adverteren op LinkedIn geeft je diverse mogelijkheden om jouw (zakelijke) boodschap te verspreiden. Dankzij de specifieke targeting opties kun je ervoor zorgen dat de boodschap gericht wordt ingezet. Het rendement en de interactie met de doelgroep is doorgaans hoog. Dit geldt ook voor de mate van betrokkenheid van je doelgroep op LinkedIn. We kunnen resultaten direct meten en targeting en budgetten real-time aanpassen. Geen enkel bedrijf is hetzelfde en vraagt dan ook om een eigen aanpak. Maar wat levert het nou precies op?
Wil je ook meer naamsbekendheid opdoen en een goede reputatie opbouwen bij zakelijke prospects? Wij houden je persoonlijke bedrijfspagina bij en schrijven actief berichten. We maken graag kennis met je om te bepalen hoe LinkedIn marketing voor jouw bedrijf een bijdrage kan leveren. Neem contact met ons op om een vrijblijvende sparringsessie in te plannen.
Geen enkel bedrijf is hetzelfde, wat voor de één werkt hoeft niet per se een succes strategie voor de ander te betekenen. Wil je weten waar jouw kansen liggen? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.