Blog - 22 oktober 2018

1 min leestijd

Dit leverde het Google Partner bezoek voor ons op

Geschreven doorRoy Onze ervaren Senior Digital Marketeer | Head of Strategy & Innovation

Als online marketing bureau is het voor ons van groot belang om te weten wat er bij Google speelt, want zo kunnen we voor onze klanten een toegevoegde waarde zijn en blijven. Daarom brachten Anouk en Axel van Google een bezoekje aan ons kantoor om onze samenwerking te bespreken en uit te breiden. Een boeiende meeting, wat veel voor ons heeft opgeleverd…

De afgelopen tijd zijn wij als bedrijf flink gegroeid. Zo begonnen we in juni 2017 met zes mensen, terwijl ons team nu, anderhalf jaar later, twintig specialisten telt. Noodzakelijk, want er zijn steeds meer bedrijven voor wie we de online marketing campagnes beheren. Natuurlijk willen we door blijven groeien en daarom is het essentieel om vooruit te kijken en in te spelen op eventuele kansen. Tijdens de meeting met Axel en Anouk van Google bespraken we waar de kansen liggen voor Traffic Today en waar we ons op gaan focussen in het nieuwe jaar.

Nieuwe diensten en functies

Eén ding was gelijk al duidelijk: wij willen bij de snelst groeiende agency’s blijven horen. Om dit te verwezenlijken is het belangrijk dat we onszelf blijven ontwikkelen. Tijdens de meeting hebben we  afgesproken om nog meer (online) trainingen te volgen bij Google. Zo blijven onze marketeers helemaal up-to-date en kunnen wij als één van de eersten nieuwe diensten en functies testen. De eerste training staat trouwens al op de planning. In november gaan Roy en Marc K. naar Expert Series: YouTube for Action Event bij Google in Amsterdam. Tijdens deze sessie leren ze meer over de mogelijkheden en nieuwe features van YouTube Advertising. Uiteraard zullen we de nieuwe kennis delen met onze klanten die hier geïnteresseerd in zijn.

Geautomatiseerde wijzigingen

Waar we ons in 2019 ook meer in gaan verdiepen is het inzetten op geautomatiseerde wijzigingen op basis van big data. Zo kan er nog efficiënter gewerkt worden, waardoor we data nog sneller in beeld kunnen krijgen en kunnen analyseren. Google gaat ons hierbij helpen en gaat ons op de hoogte houden over de nieuwste mogelijkheden, waardoor we nóg slimmer te werk kunnen gaan.

Een intensievere samenwerking

Google heeft gezien dat we hard aan het groeien zijn. Om dit voort te zetten gaan we een nóg intensievere samenwerking met elkaar aan, wat onze klanten teruggaan zien in het resultaat van diverse campagnes. Wij zijn blij met de meeting en zijn ervan overtuigd dat we onszelf nu nog meer kunnen ontwikkelen.

cta-employee-particles
call-to-action
Roy staat voor je klaar!
Hoor het van Roy!

Trending topic: Google CSS

Vorige blog

OnBrand'18: dit is wat wij hebben geleerd

Volgende blog
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Contactformulier

Vul de onderstaande gegevens in én wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.